Descripció:
El GEPT “gepet”, és una app que la instal·lem en el telèfon del voluntari de l’ADF i amb el qual s’estableix una comunicació amb un aplicatiu web on estan recollides les dades de l’ADF, les dades dels vehicles i dades dels voluntaris.
En funció del que activem des de l’app ,la base de dades que potser un ordinador, una tauleta o un telèfon, recull la informació i podem conèixer quin vehicle s’està utilitzant i les característiques del vehicle, si es tracta de una prevenció o d’una emergència.
Ens permet tenir una informació a temps real de què estem utilitzant i dels recursos que podem disposar.
Les dades que recull l’aplicatiu, s’incorporen mitjançant uns formularis de Google que s’envien per poder-vos donar d’alta.
És una app per instal·lar al mòbil dels voluntaris de les ADF que permet:
Alta i baixa instantània, contempla 3 tipus de serveis:
Disponibilitat: Ens indicaria que estàs disponible. L’aplicatiu en cas d’emergència tindrà dades dels voluntaris disponibles i enviarà un missatge primer a ells.
Prevenció: Ens indica que estàs realitzant una tasca de prevenció, arrengament de camins, vigilància. Envia un email d’activació.
Assignat: Ens indica que estem assignats en una emergència.
Hi ha l’opció No Activat que ens serveix per indicar que finalitzem la prevenció o l’emergència on estàvem assignats, enviant un email de baixa d’activació.
– Enviament dades al centre de control o el punt de trànsit de l’emergència.
– Ens situa amb el google maps en la zona on s’està treballant.
– Conèixer el nostre registre de les accions realitzades.
– Conèixer el nostre historial de posicionaments.
Des de l’aplicatiu central. Es una web on es visualitza totes les dades en permet:
– Pot enviar Missatges / instruccions sobre l’emergència generals o sectorials.
– GEOposicionament dels voluntaris i vehicles tant si estan realitzant tasques de prevenció o es troben en un incendi.
– Alertes automàtiques si se supera en núm. hores de treball a l’incendi.
– Ens permet fer uns càlculs del temps d’arribada dels efectius per organitzar el dispositiu i del material de què disposem.
– Ens permet millorar els càlculs en els relleus segons el temps que estan treballant i els efectius disponibles de reten.
– Capacitat de gestionar diversos incendis simultanis.
– Incorporació de voluntaris al sistema sense disposar mòbil a través d’un altre company amb mòbil.
– Posicionament dels vehicles ADF utilitzant el mòbil del conductor.
– Obtenció de llistat de servei i altres situacions en temps real.
-Obtenció de dades clicant sobre el posicionament de vehicle o voluntari
en el mapa.
– Gestió de les dades d’altes i baixes i generar informes i fitxers CSV , diaris setmanals, etc… de resum per enviar al control central d’Agents Rurals i al Secretariat.
– Obtenció de dades dels voluntaris i vehicles que estan actuant en una zona fent un requadre sobre el mapa.
Objectius Generals:
– Facilitar les comunicacions dels voluntaris ADF
– Garantir la seguretat dels voluntaris ADF
– Optimitzar recursos
– Abaratir costos dels treballs
– Optimitzar el temps
– Obtenir registres d’actuacions
Objectius específics:
– Obtenir un registres de totes les actuacions de prevenció, extinció i disponibilitat del voluntariat
– Tenir GEOlocalitzats tots els voluntaris ADF i els vehicles en una emergència forestal
– Tenir les dades dels voluntaris registrats per en cas de necessitat
– Tenir un sistema de comunicació intern àgil, simple i eficaç de tot el col·lectiu del voluntariat d’ADF per una major organització i eficiència
Requisits:
- Que la teva ADF disposi d’accés al Gept